17 augusti. semester

Hejsan,.
Nu är vi i eskilstuna. det är mysigt. inatt kunde jag faktiskt sova gott. det var första natten i husvagnen. Idag har vi varit på Parkens zoo och tittat på djur. det var härligt att bara gå omkring. sen badade jag, Fredrik och pappa. det var roligt hahah. Fredrik är ju helt sjuk. höll fan nästan på att drunkna, xD enbart för att han skulle slå pappa i at simma långt under vatten. haha han slog honom inte. men simmade lika långt.

nu sitter vi i husvagnen och tar det lugnt. tänkte slå på en film och så. sen tänkte vi ta bilen och åka ut en sväng. imorgon åker jag och Fredrik in till västerås. det ska bli intressant. nu blir det verkligen av. det är bra..

täkte slänga int lite söta bilder på min kusin wilmer.











kan man hitta en sötare pojk? guud så sööt han är. världens cooling. han och hans syster är dem sötaste man kan hitta, ni är älskade. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: