30 augusti. mycket som händer.

nu är Tarzan död, Sushi såld och så säljer jag Erland nästa vecka. förra veckan hade jag 3 hästar nästa vecka har jag ingen. allt har gått för fort. och den ända jag skulle ha kvar dog. saknar dig min älskade Tarzan. <3
fått tillökning också faktiskt. köpte en hund här om dagen, en Griffon belge. hon kommer hem på torsdag. kan knappt bärja mig. bilder kommer självklart på min lilla prinsessa. i stamtavlan heter hon "dior" men det faller mig nog inte i smaken och jag valde mellan majvor, eda, sisi, eller margit. det blev margit. men nu är jag tveksam? vi får se vad det blir. men en riktig tjockis är hon iallafall.
idag kom fredriks faster från västerås. det var jätte trevligt. =D kommit långt på vägen har vi gjort. det gillar vi.
förövrigt vill jag säga att jag älskar min gubbe och att vi har det bra. puss på han <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: