du ?

vad går du för? vem är du? jag litade på dig,. det visade sig att hela du var en lögn. Jga älskade dig vännen. du har varit så mycket för mig. ni vill jag inte se dig. du är en skugga som bara vandrar. för mig är du noll, du sjönk. att ta till sig det är ingen lösning. ring mig inte igen. du SVEK.. och det var nog bara inte mig du svek, det som jag inte förstår är du alltid blir förlåten? som om du är ett jävla helgon.. du är inget helgon, du är ingen gud. Du är en vanlig dödlig som någon gång bör ta sitt staff,. att du en gång var så mycket för mig? jag kan inte förstå? hur kunde jag gå på allt du sagt och säger? du är en LÖGN.. jag tänker inte näämna namn. alla behöver inte veta ditt misstag, läser du detta så räcker det för mig, för du vet direkt att det är dig jag pratar om.. HA ETT BRA LIV BEJBY..







BTW, Jag älskar Fredrik Hansen FAKTISK!! ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: