min dag.

idag har jag först gått till petterssons el för att hämta min bil som jag glömt stod där så jag och F trodde den var stulen xD hah. Margit var duktig gick utan koppel hela vägen och gick förbi en hund som stod en meter ifrån utan att gå fram och sen sitta och vänta på husse som var inne på konsum 4 meter ifrån vovven utan koppel. du är gudomlig Margit, Jag älskar dig <3 efter det for vi hem till mamma och åt lite äppelpaj och drack kaffe. Margit fick leka av sig lite med Malte och Flisa. imorgon blir det ultraljud med henne =D. sen hem och städade hela lägenheten och nu lagar jag och F hemmagjorda köttbullar, lite bacon, potatis och gräddsås. GOTT! ska även gå en liten mysig promenad med min Margit och sen njuta i soffan, titta på en bra film och läsa twilight. ha en bra kväll gott folk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: