gillar inte oreda.

varit duktig på att uppdatera dem senaste dagarna. som sagt så har vi kommit ganska långt på flytten nu. fast jag ville gärna vänta i ett par dagar eftersom jag HATAR att sova i oreda. men med en envis upprusad man så fick jag inte min vilja fram. men som sagt så tänker jag heller inte sova i det här dem sista dagarna så då sover jag hemma hos mamma och pappa. så glad att jag har dem. som min tattoo säger "I will Always love my Mom and Dad" rätt skönt att ha kommit en bit påväg iallafall.

Margit somver hemma hos mor och far inatt. jag saknar henne men vill inte ha henne springande här i allt buller och brak och stoppa en massa olämpliga saker i munnen som hon är duktig på. soms agt är hon bra på det och minst en gång om dagen får man rensa hennes mun på strunt. btw så var Margit j'tte sjuk igår, har aldrig sätt en hund spy så¨mycket och åp tala om spyer finns det är stoooor risk att jag och Fredrik åker på Magsjuka och då blidde det panik för Mikaela Göthland. vad ska jag då ta mig till? :S

och så sknar jag Jessica. vi ses nästan aldrig nu för tiden :S <3

Nu ska jag sova men min man så man får nya starka tag imorgon. då dem ska besikta (STAVNING) våran nuvarande lägenhet.
Kram på folket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: