trött

Sitter på balkongen och tittar runt lite på nätet. Håller faktiskt på att somna. Inte ofta jag är trött denna tid på dygnet. Men det är vell bara bra för imorgon är det en massa måsten igen. Jag slipper till och med rasta hundarna. Det skulle Fredrik göra. Vilket lyx.

Börjar känna av i kroppen att den inte får så mycket mat som den behöver. Är alldeles utmattad. Slut hela dagarna. alltid ont någonstans. Har blivit en riktig gnällis jag :( Hoppas det går över snart. iallafall tröttheten då jag börjar jobba nästa vecka. Om jag ska orka det så måste det gå över. Det är ju iallafall natt ocg det är ju bättre en förmiddag. Bättre en eftermiddag också.

Nej nu kastar jag mig i sängen till en film och en bok.
Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: