Vi har varit mindre.

Nystädad lägenhet och leriga hundar. Visst är det livet? så dem fick ta sig ett bad. skulle gjort det en solig dag för nu kommer dem vara lika leriga ikväll igen. Lekt med dem i massor också. Märta har just nu damp på ett gossedjur. Jag barea älskar min ahundar, och jag bara hatar när dem lortar ner. :)

Både jag och Fredrik vill ut och göra någonting med vad kan man göra en dag som denna?


Liten tanig pojkvän. <3


Haha, jag känner inte igen honom :P


En liten Mikaela :)


Liten Mikaela med ett underbart hår =O. GE MIG.

Som jag kanske inte sagt tidigare så har jag klippt mig. SUPE RKORT PÅ ENA SIDAN. vadå att jag ångrar mig. Men det väger vell ut efter lite tid. ett år eller så =S


Februari 2008. Åh så små vi var älskling.



ÖVERASKNING.

Postat av: Fredrk

Jag vet vad överraskning är . Fan va snugg man är på bilderna =) <3

2010-06-18 @ 13:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: