alalalalalong. (A)

dagens.
* bädda sängen och dra en snabbis med min ästa vän damsugaren innan man åker så dert är fint när man kommer hem.
* duscha så man är en fräch jävel.
*åka till örbyhus med Fredrik, Margit och Märta och visa upp nytillskottet.
* åka till mamma och pappa antar jag, så Märta  får leka med sin syster och margit får leka med Malte. (som varje dag)
* Om jag hinner och det inte är allt försent så ska jag ringa Danne så vi kan ta våran fika och prata  igenom allt. kasnke man får träffa ex svärmor ingen också. (träffade henne imorse nä rjag var klädd som en luffare på en promenad med hundarna. riktigt trevligt att få träffa henne. det var ett par år se senast. lika glad som vanligt. synd att hon bpr så långt bort).

gah, bara att sätta igång ser jag!?! men innan läsa lite bok och ta en ciggaretaz. min bortförklaring till gubben fär att få läsa. det är så bra. fast har  redan läst den ett antal gånger (A).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: