Skriver fast jag inte orkar.

Ingen lust alls för att skriva men jag sa ju att jag skulle göra det.

Igår sa jag och mamma farväl till Hanna som nu sitter på ett plan påväg till kanada, där ska hon bo och gå i skolan i 10 månader. Vi åt god mat och pratade en massa. Tyvörr råkade vi typpiskt nog sno henne sista kvällen men tur att det inte gjorde så mycket. Lycka till nu Hanna, Kommer sakna dig <3

Idag har jag städat i typ 9 timmar. Sjukt tråkigt och jag var as trött och ville bara kasta mig i säng men det behövdes verkligen så det var bara att stå ut. Äntligen är det gjort.

Imorgon är det planerat att vi ska åka till stan. Får se om det blir så eller ej? brukar ju inte vara så bra på att följa planer.

Minella sitter själv nu och man får passa sig. Hon kastar sig fram på magen för hon vill försöka krypa. Min lilla goa klimp. Jag älskar henne så otroligt mycket och nu händer allt jätte snabbt. Hon är kvinnan i mitt liv LÄTT!

Här om dagen kom mamma och pappa hem från ullared. Minella fick en helt ny garderob i storlek 74. HUR ;YCKET SOM HELST.. Tack älskade mor och far ni är bäst <3.
Hon fick även en massa leksaker.

Nej nu ska jag ta ett glas vin framför TV:n men min man. (Fast han dricker inte vin, det är bara för tanter säger han. han håller sig till öl)

ByeBye.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: