Städa och fixa.

Imorse klev jag upp tidigt med Min dotter som inte ville sova lika länge som sin mamma. Efter att ha varit vaken med henne ett tag och fått i mig mitt morgon kaffe skulle jag lägga henne för vilan bredvid hennes far men det gick ju inte. Istället fick jag väcka och rycka upp gubben då min älskade och dumma hund spytt ner hela sängen istället för att hoppa ner på golvet.

Fredrik och Minella la sig på soffan och jag fick byta sängkläder, hänga tvätt och kasta i en ny maskin. När jag ändå var igång så passade jag på att fortsätta tvätta och städa. Så nu har jag dammat, rastat snabeldraken och torkat golvet. Skönt att ha det klart så att jag kan ha tankarna helt fria från det jobbigaste "måsten" som jag besitter för imorgon vill jag ha tankarna fria.

Nu ska jag bara duscha och så behöver mina hundar rastas sen så ska jag gå igenom lite kläder inför imorgon. Mina nya dyra byxor jag köpte i förrgår hade redan igår hunnit gått sönder. Jävla skit kvalité.

Nej nu tjatar gubben på att jag ska hoppa in i duschen så att han få gå ut till sin bil  någon gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: