Super surig.

Har en liten dotter här som vaknade på fel sida imorse. Jätte grinig är hon, det är inte allt för vanligt. Har lagt henne för vila nu och hoppas att hon vaknar och är på ett bättre humör. Annara blir det jobbigt då jag kommer ha henne själv hela dagen.

Får passa på att äta en macka och plocka i ordning och kanske ta en dusch innan hon vaknar för om hon ska vara på detta humör kommer jag inte få en möjlighet att göra det sedan.

Vad ska man annars hitta på idag då? Riktigt uttråkad här hemma men vill inte åka omkring heller eftersom både hon och jag är snorig och hängig men mina hundar håller på att dö för dem är så uttråkade. En promenad i skogen blir det i alla fall.

Igår beställde jag äntligen ett par nya gardiner, Inte vad jag egentligen ville ha för dem kommer inte dölja de fula lamp uttagen som är otroligt dåligt placerade men det är super hårt att hitta någonting sådant som faller mig i smaken så detta fick det bli. Dem var billiga och trivs jag inte får jag leta upp ett par andra då. Vart även sängkläder med ugglor på som passar till Minellas krokar och tavla. Super söta var dem.


Jeppes lilla box och wilmas bur innan pappa byggde om det till tarzans box som numera används som förråd. Tråkigt tycker jag då detta stall är otroligt fint. Riktigt stolt över min pappa som fick det så snyggt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: