Veckan.

Måndag:  (igår) Så var jag och red hemma hos Madde. HELT jävla underbart och vilket befriande känsla att sitta där. Som jag saknat det. Hästen jag red heter Casper och är ett halvblod, 8 år och en fux. ca 168-170 cm kanske? vet inte faktiskt. Hur Trevligt som helst i vilket fall.

Tisdag:
(Idag) Så skjutsade jag hem Minella till sin farmor. När jag kom hem rensade jag hela rabatten, sopade plattor, biluppfarten och vägen utanför. Sen så sköljde jag av allt med vatten slangen. Därefter tvättade jag fönster. Fredrik han klippte gräsmattan han. Efter det åkte vi till återvinningen och kastade sopor, sen hem till mamma och pappa för att byta till Fredriks bil sen till Mhedeby och byta till min bil sen till örbyhus och träffa underbara dotter som haft det bra hos sin farmor hela dagen. Där blev vi bjudna på mat och fika. Tack så mycket för det kära du. :) <3 Hann även med en fika med Lelle, Fredrik och min moster sus som kom förbi. Åkt som längst till örbyhus idag men har ändå åkt ca 21 mil, hualigen.

Onsdag:
Så ska jag försöka hinna städa i hemmet, sen kommer farmor och farfar förbi.

Torsdag:
Kommer (tror jag) en del av alla och firar mig i förväg.  Har även namnsta denna dag.

Fredag:
STORSTÄDA och packa.

Lördag:
Jag fyller 21 år och vi åker till Marocko.
Söndag: Förhoppningsvis ligger jag vid poolen i värmen. ÄNTLIGEN!!!

EN MYCKET UPPTAGEN VECKA!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: