Jul

Haft en riktigt trevlig jul tillsammans med nära och kära. Fina julklappar har vi också fått. tyvärr har vi fått problem, Minellas leksaker får INTE plats!!! Det värsta jag vet är leksaker som ligger framme och jag vet inte hur jag ska bete mig för att gömma undan det. Behöver typ ett med dörr som jag kan klämma in någonstans och gömma alla leksaker i.
 
Har i alla fall haft en toppen dag men det är skönt att det nu är över. Nu läggervi julen bakom oss och ser framot. Jag har en del saker jag MÅSTE förändra för att jag ska kunna må bra, just nu känns det inge vidare om jag ska vara helt ärlig. Ligger i tankar om kvällarna och får svårt att sova.
 
nej inge klaga mer nu det är ju faktiskt fortfarande julafton.
Nattmacka och mys med mannen min. <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: