22 februari gjorde vi detta.

Igår hade vi först besök av Minellas gammel moster (min moster) Minella fick fina presenter och så fikade vi. På eftermiddagen kom Minellas gammel farmor och farfar (mina farföräldrar) även Minellas mormor, morfar och såklart extra morfar Lelle. Vi fikade en massa och lekte med skrutten. På kvällen bjöds det på mat hemma hos mina föräldrar och när vi kom hem så var Minella så trött att hon somnade i bilen och vaknade inte alls när vi lyfte över henne i sängen såklart drack hon sin välling men det i sömnen (vällingen kan man ju inte missa det är ju dagens bästa mål enligt min dotter).

En bra och lugn dag. Idag hade jag tänkt bjuda över lite annat folk men jag hade andra ärenden inne i stan som jag int sett fram emot men nu är det klart och det är ju i alla fall skönt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: