Sjuk sak med mig. Andra stycket.

Kom på här nu ikväll att jag saknar att bara ligga en hel dag i soffan och glo på serier, inga måsten i huvudtaget, inte ens gå utanför dörren, sova länge och lägga sig sent. I alla fall för en dag skulle det vara helt underbart. Men det skulle inte dotter tillåta, hon skulle inte gilla det alls, synd det. men om 15 år kommer jag kanske ha tid för det när Minella är ute och ränner.

Nu ska jag sova till en Harry Potter film.
Jag har somnat till "Harry" de senaste månaderna. Fastnat helt för Harry så jag tror Fredrik har ledsnat. Jag är en periodare. Just nu kan jag bara somna till harry och om ett par månader kan jag bara kanske sova till en Beck film  och så håller det i sig ett par månader och sen är det en annan film. Jag faller mest tillbaka på Harry då jag gillar dem. Finns bara en regel: Jag måste kunna filmen utantill för annars fastnar jag och blir för intresserad och då kan jag inte sova. kan jag den utantill behöver jag inte titta utan bara lyssna för jag ser filmen inne i huvudet.

Haha Detta är en av alla sjuka saker som jag har för mig. Jag tycker verkligen synd om Fredrik som får stå ut med mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: