Får man säga?

Får man säga: Nu sover äntligen barnet? Minella har verkligen inte varit rolig idag. Bråkig, trotsig och allt man kan komma på. Nu sover hon i alla fall och jag hoppas hon vaknar gladare imorgon.

Jag ska ta tag i mig själv nu, leta lite jobb att söka, läsa min läxa, äta? och ja... Finns jur mycket som helst att göra.


Postat av: Farmor

Hej gumman :-) Det får man verkligen göra. .. Alla har vi våra dagar, vi kan inte vara glada jämt elr hur <3 <3 Bamsekram

2012-03-30 @ 23:18:49
Postat av: mikaela

hehe hon har varit lite små knepig i ett par dagar. Börjat testat gränser till max och har börjat visa lite humör. Senast igår gömde hon boxer kortet till tv:n satt jag fick leta ihäl mig. :P



Hon börjar bli så stor nu lilla tjejen <3

2012-03-31 @ 00:28:35
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: