Slut på helg

Efter en gansla tuff helg säger vi godnatt. Det har varit födesedags firande och besök i massor. Fast födelsedagar har vi flera av. Minellas farbror imorgon och väldigt snart Minellas farmor.
 
Idag har jag inte ens klivit ur pyjamasen. jag orkade helt enkelt inte. med andra ord har jag endast varit utanför dörren för att rasta hundarna. Sträckt mig har jag också gjort. haha låter som en gammal tant. Men ibland får man vara lite tantig.
 
Haft Lelle och pappa här på middag idag och så var Johan över på en fika. har alltid en pyjamas dag när han tittar över. ;) Johan är verkligen en underbar kille som jag tror på.
 
Imorgon blir det vardag igen och Minella ska till sin dagmamma. Fredrik ska jobba och jag ska söka jobb. Är otroligt less på att gå hemma nu. Man blir så otroligt lat och orkeslös och sover dåligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: