Nattuggla

Gud jag skulle kunna sova mig igenom hela dagarna och vara vaken hela nätterna. Alltid varit en natt uggla men trodde det skulle ändras när vi fick Minella men icke. Sånt är livet.
 
Ikväll slutade i alla fall F tidigt (22:00) så man fick träffa honom lite på kvällen och till och med lägga sig tillsammans. På Fredag har vi varit tillsammans i 5 år och det känns helt sjukt. Trodde ALDRIG att vi i huvudtaget skulle klara av att vara tillsammans mer en ett halvår. ;) Men jag är glad, Fredrik är en underbar prick och han har hjälp mig så otroligt mycket i livet, han är min stora trygghet. Älskar dig. <3
 
Inatter har vi fyra hundar i sängen så jag ber till gud att Minella sover hela natten i sin säng för det bli ju så trångt annars då alla gullisar sover hos mig, en i armhålan, en på magen, en på huvudkudden och en i sidan.
Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: