Inte min dag.

Idag är det en sådan där dag som jag bara vill glömma. Varit nere sedan jag vaknade och är fortfarande. Känner saknad, sorg, stress och press. Minella har feber och har varit hemma med mig idag. Hon har varit lugn och snäll, sov 3 timmar på dagen och slocknade gott nu ikväll. har man 40 graders feber får man sova hur länge man vill. Den gick i alla fall ner på kvällskvisten och jag hoppas den är borta imorgon. Men hon blir i alla fall ledig imorgon så hon får vila upp sig plus att jag behöver ha henne hemma nu för att inte dra täcke över huvudet och sova. 
 
MEN jag kommer inte kunna sova inatt, Det kan jag i och för sig ldrig men ikväll är det värre. Min kropp är otroligt trött men i hjärnan går allt på högvarv. Ska ta mig en nattmacka, bädda ner mig i sängen med mina fyra hundar och titta på Harry Potter. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: