Nu är vi igång igen.

Idag red jag för första gången sedan i måndags och det var hur mysigt som helst. Även Margit var med på denna ridtur och hon skötte sig alldeles utmärkt, älskade underbara hund satt löst i stallet där jag placerat henne fast det kom och gick folk och det till och med var andra hundar där, är otroligt stolt över min fina hund. 
 
Sushi har ju som sagt haft en liten mini vila och det gjorde gott. Stanna upp, ta igen lite energi och få äta upp sig lite. Idag satte i igång med en liten uteritt som sagt med mest skritt och lite trav med masor av lösgörande då hon var lite stel. Igår och idag har jag riktigt pysslat om henne och borstat i timtal, ryckt hennes man, klippt runt hennes hovar,klippt öronen och lite till. Funderar på om jag ska raka henne snart? Hade tänk raka hals till manke och snett ner mot magen. Vill spara pälsen över rygg och rumpa. 
 
Imorgon och hela vecka som kommer så blir det stallet på morgonen/förmiddagen för min del då Fredrik jobbar EM. Fast imorgon har jag även insläpp så det blir en sväng på kvällen med så får Minella vara med mormor och/eller morfar.
 
Nej nu ska jag sova. 
Godnatt. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: