pigg och glad.

Dagens Sushi kan beskrivas som en unghäst. Hon var så otroligt pigg och ville hela tiden ge sig iväg, hon hade tryck i stegen och låg verkligen på. Vi red till grustaget och klättrade vilket hon var riktigt taggad på och fick ut lite av sin energi. Jag satt och log för mig själv och kände mig lycklig.
 
Sedan blev det lite prat med Isabell. Hon är bra go den tjejen, riktigt förtjust i henne. Träffade även hennes farmor och hon var ju helt fantastisk. På tisdag är det stallmöte och jag har suttit och googlat lite på städschema för stall, tänkte jag kunde hjälpa till och komma med förslag.
 
Förövrigt så är mina mediciner slut och jag har glömt att förnya dem, smart gjort. Undra hur jag kommer må?
 
Nu ska jag äta popcorn.
Bye.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: