Lite kort om min dag.

Min dag började 07:00 då jag klev upp med Minella. Jag gav henne frukost och så byggde vi med hennes tågrels och så rev hon halvla sitt rum. Vi har byggt pärlålatta och slagit in i paket till Fredrik. Vi har även fyllt hela lägenheten med rök när jag misslyckades med ett pyssel, tur pappan i husen inte var hemma. Fredrik och Minella rullade hemmagjorda köttbullar till lunch och även Lelle åt lunch här hos oss. En väldigt mysig dag med min kära familj. 
 
Åkte till Sushi nu på kvällen och jag hade även insläpp. Sushi har de senaste dagarna varit väldigt bitter och har inte sökt någon  som helst kontakt med mig, jag har låtit henne vara och få sura ifred. Men ikväll passade jag på att bara pyssla om henne, borstade på henne, klappade på henne och gav henne massor av godsaker. Hoppas det lilla röda stoet har mjuknat upp till imorgon och är lite gladare. ;) 
 
Nu sitter  jag och glor på Irene Huss och ska dricka lite blåbärssoppa, får bli min middag idag för jag vägrar äta matlåda. 
 
God Kväl! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: