Välkommen tillbaka.

Idag kunde jag välkomna den vanliga Sushi tillbaka, hon gick inte ifrån mig i hagen, hon var med på noterna när vi red. Lite spänd i början, som hon alltid blir efter att ha stått i ett par dagar men det gick snabbt över. Vi red en lång tur i skogen, bara hon och jag och bara njöt. Mitt ändå mål var att ha roligt och att hon skulle vara avslappnad, vi uppnådde båda målen. Hon var pigg och glad men försökte inte springa ifrån mig men längde stegen och arbetade under mig. Jag är glad att Sushi är tillbaka och jag är nöjd över dagen. 
 
Hjälpte Mike att köra ut en ny hösilage bal till dem, gjorde fint i Sushis box, och efter ridpasset var både Sushi och jag lerig från topp till tå så fick tvätta både henne, mig och smörja all utrustning. Hoppas hon är lika glad imorgon. 
 
Idag skulle mamma ha kommit hem men jobbar över. Pappa och Lelle var här ett tag på kvällen och jag har köpt godis som jag hade tänkt att hela familjen skulle äta till en film men Minella tvär slocknade. Så det blir bara jag och Fredrik. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: