Vardagspusslet.

Nu har vi välkomnat vardagen tillbaka och likså vardagspusslet. Jag och Fredrik måste typ boka tid för att hinna ses, men sånt är livet med barn, jobb, massa hundar, en häst, tvångshandlingar och terapi. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag om att ha det är lite såhär, även om det är jobbigt så är det skönt att inte hinna tänka så mycket, dessutom blir jag otroligt rastlös av att bara gå hemma och göra ingenting. 
 
Idag gjorde Margit sällskap i stallet och senare kom Minella och hjälpte mig, Vi har hämtat viktiga papper, läst andra viktiga papper, bytt ett par byxor som var för små, och så har jag lagat mat eftersom Fredrik jobbar EM, både lunch och middag!!! Mammas köttbullar är grejer det. 
 
Just i detta nu sitter Minella och pillar lite tåludd i soffan, riktigt mysigt. Själv har jag fullt upp med Melicia som ville ta sig ett bad i vattenskålen och det blev vaten överallt, hon tog sig även en smakbit av toaborsten och Minellas leksaker är en stor favorit. 
 
Imorgon ska jag hämt ut mina mediciner, ÄNTLIGEN så jag slipper äta mina gamla som jag blir as hungrig av, igår åt jag allt sött jag hittade här hemma, inklusiv o´boy pulver. 
 
Sen vill jag tacka Marianne, pappa, Lelle och Fredrik som har hjälpt mig med viktiga samtal och papper, jag har väldigt svårt att prata i telefon så jag är evigt tacksam. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: