27 April. hmm?

Hello!
Idag gick Erland SKIT bra idag på träningen, hade markarbete. FAN han är så jävla bra. Gick och lånade Pysen idag också för er som inte vet så är det våran hund som bor hemma hos farmor och farfar. Då kom också Tomas en sväng en gammal kompis och då åkte vi ner till marion sjön och släppte honom ett tag. Trevligt att träffa Tomas. :) 


Förövrigt så tycker jag att det finns riktiga skithögar till människor. är så less så jag nästan spyr. finns inga ord som beskriver. tänk efter, det är mycket som går förlorat. Tider närmar sig. 




Old me. saknar den där tiden skapligt mycket. jag tyckte det var svårt då.
ojojoj, vart har framtiden att erbjuda?


Sommar, sol, bad och frihet. inga bekymmer inga krav. 
old me. 


ett år gammal bild.
Jag gillar den. Jag gillar det. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: