Ny lägenhet skulle inte vara fyskam.

Vill verkligen flytta. trivs inte alls bra i den lägenheten som jag bor i nu. Och inte i det samhället heller för den delen. känns som att Söderfors är ett avslutat kapitel. finns inte så mycket kvar där för mig förutom sjön och stugan. När jag var liten var det ett skit bra stäle att växa upp på,. det var fint och säkert. men det är det inte längre, plus at det går så jävla mycket skit snack där så att det bara skriker om det. Tycker inte om det.

Idag ska jag longera Erland, för det är så mycket energi som måste få komma ut, och hade jag fått ridid på volten hade jag gärnat suttit på men det är blött. och vill inte rida ut för då kommer jag säkert åka av och det gör alldeles för ont xD. nu låter jag feg men så är det inte, orkar inte rida heller för den delen. imorgon ska vi löshoppa både Sushi och Erland, aldrig gjort det förr så det ska bli roligt. sen så kommer Casandra också, Sushi kanske flyttar den 1 Maj. det kommer bli jätte jobbigt.




Min Sushi, kommer sakna henne =/ <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: