11 augisti.. nackont

haha. fredrik sonade ifrån fläkten igår så har as ont i nacken.. men smällar man får ta =)
idag blir det nog inte så mycket göra. rida och så sen vet jag inte ? =)

haha vilken as tråkig blogg jag har (A) men det får ni alla ta. kommer inte på nåått att skriva om. och det blir då det jag gör typ som faller ner här.  sen kanske jag skulle vilja skriva lite mera tankar och så men det finns folk som jag vet läser som jag inte vill ska veta såå mycket..


kärlek,
kärleken har två olika sidor. den helt underbara, då man svävar på rosa och röda moln. man tittar på rosen man älskar den. man kan inte bli lyckligare

den dåliga. du kommer för nära den underbart vackra rosen och du får alla dess taggar i sig. man är så kär så kär att man inte vill gå, men man är så olycklig för att man inte kan gå. ibland kanske man stannar och kämpar, men ibland är det faktiskt bäst att gå. men det ska ju kanske inte komma från mig? haha,. är ju inte så bra på det, xD

förövrigt så älskar jag min älskade Fredrik Hansen <3
(fast han är tönt och lanar?)



jag älskar oss idiot <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: