21 augusti. kräftskiva gånger 2

Hejsan.

semestern var härlig. vi kom hem i förrgår. då fixade vi nya hagen till hästarna. sen så igår va jag och Fredrik uppe i våran stugga hela dagen men pappa, lelle och Benny. där målade vi och välte stooora träd. kom hem sent på kvällen
och idag så började jag jobba kl 11:00. så slutade jag 16:00. då va jag hemma ett tag sen for jag till hästarna sen hem och skynda sig att duscha sen åkte jag och Fredrik på kräftskiva hos kent agent. han sov i en stol när vi kom fram xD

jag tog med mig Fredrik ut i stor båten och visade våran gamla stuga, (haha har lite och bäretta om Fredriks båt turer sen, men det en annan gång) iallafall så åt vi gott och sen åkte vi till jobbet och visade upp chilina och Malte för Maria. som sagt så följde hundarna  med mig, imorgon är vi bjudna på kräftskiva hemma hos svärföräldrarna. men vi åker dit nu ikväll och klockan är 22:15. orkar inte åka tidigt imorgon så sover där med vovvarna.

nu är det dags att åka.
ha det bra gott folk.
puss

Btw. bärettar också mer sen om resan i västerås. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: