blää :(

ursha blää, försökte snusa nyss. det smakar apa.. nej föredrar ciggen..

på tal om ingenting..
jag blir inte bättre heller,, bara sämre. jag vill inte opperera mig =( men vad har jag för val? tycker bara att det är sjukt att dem kan säga att det är detta jag har utan att ens undersöka? är det inte det kan jag lova att jag kommer bli sur. int första gången direkt. tänk att jag alltid råkar ut för saker dem inte kan fastställa vad det är? magen bland annat. det la dem ner helt och håller när dem inte hittade någonting. hur snällt är det då ? och jag som hatar sjukhus.. nu ansträngde jag mig efter ett antal års tjatande från Fredrik, Lelle, mamma pappa och ja till och med Kim för det är ända från hans tid. och när jag väl försöker skiter dem i det?? blir bara så irriterad. inte ett fel heller =S ger snart upp och låter alla fel vara. har ju överlevt hittilts. fast det blir ju värre och värre. menmen. sånt är livet..

sjukhusen suger verkligen.. bara en massa väntan på ingenting...








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: