16 Februari MÅR ILLA !!!

Hej igen!
Nu har jag jobat klart för idag! bara imorgon kvar nu.. gått bra idag lite ensamt att stå och fixa det där själv bara. nu ska jag snart äta paj och sen funderar jag på att hoppa in i en dusch, skulle fan behövas. men orkar fan inte röra mig nu för mår så jääävla illa :( vilket jag gör typ hela tiden nu för tiden..? joo kanske dags igen? men men , får vell se. sover hemma hos mamma och pappa intt igen, segt då jag och Fredrik måste vara tystare en vanligt och sova trängre =/ plus att jag måste fixa mer med hästarna,. imorgon ska jag jobba igen men sen blir det inge mer för jag har så mycket att plugga och så måste jag få ta en liten vila för det har varit så mycket nu på senare tid.

Men nu är det inte många månader kvar innan jag tar studenten =D sen är skolan sluut, då är det dags för att söka jobb, inte för att det är roligare att jobba men då får jag ju iallafall pengar och då blir det någ lättare för både mig och Fredrik och mina föräldrar som just nu lägger ut multum på mig eftersom att jag har 3 hästar (som jag snart ska göra mig av med) och bor i egen lägenhet med Fredrik. men men nu rinner tiden iväg måste skynda mig så jag hinner sova lite för ska upp tidigt imorgon för måste hinna rida och skit, men först blir det
Äta - Duscha - röka antar jag - titta på film med min äslakde Fredrik - soooova med min Fredriiik <3

så godnatt alla pojkar och flickor! :)


mysigaste stället !!!!!
mammas och pappas hus och en liten Knutte som nosar på gräset :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: