18 Februari.

jovars viaat fan är jag stolt =D
övningskörde idag förs första gången i stan och det gick KANON! fast trött somm fan inte sovit bra sen i lördags men inatt ska jag fanimej sova och sen så har jag laaat dag imorgon, men tuvärr finns kläder att tvättas och lägenhet att städas och skolgrejer att pluggas och körkort att pluggas så där försvann min kära "slö dag" vart träning för Cattis idag också fast det är lov, så släpade mig dit med mamma med fast jag var så trött.. det visade sig att Erland min kära är lite knackig (troligen efter att vi gick omkull) så fick sitta av, eller jag valde att göra det för att inte göra saker 100 gånger värre. sedan körde jag bil hem och jag var kuung, eller gjorde ett stopp på petrolia och visa mammas bajs chihuahua Chilina för Maria. Knutte och Flisa fick självklart följa med och Fritte var redan där. saknar min katt också :/ kommer vell aldrig få ta hem henne igen!! :(

men men nu har jag tråkigt måste jag säga, var dum nog att dricka en massa kaffe innan jag kom hit så nu kommer jag inte kunna sova.. fan. Snart kommer min älskade pojkvän Fredrik Hansen hem från jobbet och då ska vi bada och äta dunder god mat, eller ja? jag tycker det är gof mat iallafall (A) Fan vad jag älskar dig Fredrik, även om du kan reta gallfeber på mig ibland så skulle jag inte vilja leva utan dig! och för dom som inte visste så har jag och Fredrik förlovat oss :) den 1 Februari då vi hade ett år, men det kanske jag redan har sagt? bara bäbis kvar nu x) ÄLSKAR MIN FREDRIK <3 

på Fredag åker jag och mamam till gävle, ska hälsa på Pernilla och Maria och dem har jag inte träffat på många år så det ska bli skit roligt =D så då måste jag ha humöret i topp.. och på Fredag ska jag också få träffa Marias vavvor och det ska med bli en massa roligt, förutom att jag är helt 100 på att jag kommer vilja ta med dem hem, (A) när jag gjort mig av med hästarna funderar faktiskt jag och Fredrik på att skaffa en liten vovve. funderar på att flytta med men vart behöver ingen veta en =P snart 13 månader tillsammans! så underbart<3 

men nu måste ni fan ha tröttnat på mig och mitt babbel så nu ska jag inte störa er mer. loove! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: