22 Feb, Örbyhus

hejsan! just nu sitter jag i öryhus och glor på tv hemma hos svärföräldrarna sovit på soffan ett antal timmar och vaknade precis, innan det så åt jag frukost och sooov så kan säga att jag i princip sovit hela dagen vilket var sköönt, att komma bort från allt hemma och allt arbete och kunna slöa utan att få dåligt samvete. igår kväll satt jag Fredrik svärmor svärfar maggan och fia och drack line vin å öl och för min del lite grogg. fast inte fiaminfina förstårs, måste säga att jag hade det riktigt trevligt satt uppe till 04:00 gjorde vi med. snart ska vi gå til tåget, dags att komma tillbaka till alla sysslor =( mamma eller pappa hätar oss i tierp och då ska vi hem och mocka och rida, för mig del blir det en massa kaffe först så jag orkar. och imorgon är det skola. jag som skulle plugga på lovet =/ inte pluggat ett skit, varken på körkortet eller ågra skolgrejer.

har fan inte ens orkat tagit på mig trosor och bh idag,. går omkring med bara mjukisar och Fredriks tröja. rikigt myys =) men nu ska jag kanske försöka vara lite social med honom innan vi går, för packat mina saker har redan min underbara Fredrik gjort (A) måste säga att han är underbar och snäll min Fredrik. ÄLSKAR DIG <3 tur att en av oss inte är en slöfock :$

Älskar dig <3
Älskar dig Fredrik. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: