25 feb, äckel Mikaela!

hejsan!
idag har jag först kört i stan och gjorde bort mig lite, höll på att köra på en gubbe och körskolsläraren fick tvärbromsa åt mig och skulle komma på nån bortförklaring och fällde en dum kommentar som - äsch han ska ju ändå dö snart så varför inte nu? och han asgarva åt mig xD glömde säga det tidigare (A) hahred Elis barbacka ute idag, va riktigt skönt när solen sken på =D

varit i örbyhus och firat Matte 22 år :) sen hem till svärföräldrarna och där åt vi maaat <3 jag älskar mat. fick träffa älskade Fia med =) <3 nu är jag och Fredrik hemma igen och jag funderar på att gå och bada för känner mig äcklig. venne varför. armen kanske? vet vad det är nu iallafall men det tänker jag INTE säga -.- bläääää. sen blir det film och försöka sova. kommer bli svårt =(
men hejhej så länge =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: