26 feb, städat hela dagen!

tjala!
idag har jag inte gått på praktiken, pallade verkligen inte (igen) sov istället för inte gjort det på ett tag! men kanske inte bra att jag gjorde det till kl 13:00 :( nu kommer jag inte kunna sova inatt igen. men ända sen kl 14:00 har jag städat. tog 3 timmar men nu är det fint överallt i våran lägenhet. fattas bara mat xD imorgon blir det att åka till veterinären med Erland. men jag vet vad prombelem är och hoppas verkligen hon inte ljuger =@

kommer hem till mamma och pappa sent idag! pappa hämtar mig snart, för lelle svarar ej. ätit frukost gjorde jag precis med! men nu ska jag titta på sex and the city ha det bra alla människor! Bye

Postat av: frida

kika gärna in min blogg och lägg en kommentar :)!

www.fridaed.blogg.se

hoppas allt är bra annars?

2009-02-27 @ 09:25:50
URL: http://fridaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: