28 feb, slö idag..

hej!
igår var det en både trevlig och otrevlig kväll. vart en massa bråk men det löste sig sen och jag hade roligt tills Kurt kräktes och jag är ju som jag är, har man en fobi så har man :/ sen hem till Fredrik som hade lagat mat åt mig!

just nu sitter jag i sängen och tittar på lipstick jungle, skit bra, men redan sett avsnittet. idag kanske jag ska försöka tvätta och sen blir det att kanske knalla ut en sväng med Pysen! behöver gå av mig lite, kan vara bra för stoa mig att röra lite på sig x)

imorgon är det fullt upp. först stan och åka och handla en massa mat, sen hem och rida Sushi, eftersom att jag måste få igång henne tillfälligt för att Erland är behandlad (kan berätta och det mer snart) och jag måste ha en häst på special idrotten 3 veckor framöver. så då får Sushi röra på fettet igen.  nog för att hon inet har nå fett typ! sen på kvällen blir det bio med mamma pappa och Fredrik vi ska se "män som hatar kvinnor" men ialafall tillbaka till Erland, åkte till veterinären igår han fick behandlas i ett knä men det var inge mer så nu ska han ha lite vila i ett tag. inte för att jag får vila. :/ måste puutsa Sushi nu så hon iallafall ser lite skaplig ut på måndag xD haha.

men nu ska jag dra, ha det bra alla människor! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: