21 Januari

tja, idag har jag varit på sjukhuset och där konstaterade dom att jag inte har problem med det som jag trodde att jag hade :/ så nu måste jag gå¨igenom hela jävla registret för att liista ut vad det kan vara och det är skit tråkigt då jag verkligen HATAR sjukhus... :(

Sen så åkte jag hem och sov ett bra tag eftersom att jag inte sovit en blund inatt, sen blev det träning med Erland, han var en helt annan häst idag då han var SKIT pigg. och det är ju bra på ett sätt =P men fan det blir ju obehagligt x) för det var en massa enegi så han höll på att gå i taket =P Älskar han grisen <3

nu är jag hemma och har mina 2 hundra här, Flisa och Fritz, dom ska sova med mig inatt eftersom att Fredrik jobbar natt.
ha det bra alla människor, godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: