22 Januari

hej,
idah har jag och Fredrik varit i stan. där gjorde vi ett ärende och sen så åt vi mat på kina x) på vägen hem tog vi en tripp förbi örbyhus och där fick jag träffa min älskade Fia <3 vikade och pratade en massa med alla. det var mycket trevligt. trivs verkligen där. sen så åkte jag hem och nu sitter jag och slappar här, bör snart göra mig i ordning för sängdags men måste äta först för är så jävla hungrig. fast det inte var länge sen jag proppade i mig hur mycket som helst =O

har kört bil idag också, på körskolan. Det gick bra =D hah snart kanske jag har kärkort? (A) det skulle underlätta mycket då jag bor i söderfors och har hästarna hemma hos mamma och det går inte mycket bussa och dom vill ju inte skjutsa mig varje dag =s så det känns super att man är en bit påväg =)

nu ska jag Fritte och Flisa äta mat och sen soova till en bra film, godnatt!

Postat av: Anonym

Älskade söta mickis, hoppas du får körkortet snart jah!

Saknar dig. <3

2009-01-26 @ 22:28:36
URL: http://sofiabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: