Godnatt. eller kanske godmorgon? 04:00 på morgonen ?

HEEEJ!

jag kan inte sova -.- det suger. får fan försöka göra någonting åt det nu. jaja, har precis slagit på en beck film och hoppas att jag kan somna till den. "annonsmannen" bra den. och imorgon åker vi <3
ntw, har köpt husvagn. jag och Fredriks a till pappa och mamma att vi skulle spara pengar till att köpa husvag och då vart pappa jätte avensjuk och dan efter åkte vi alla och titta på husvag. och dagen efter det så köpte vi en. så nu v.34 ska hela familjen åka på semester. ska bli as kuul.

Ön igår va inte as kul men helt okej. haft roligare om jag säger så... men men nu ska jag ringa min man och säga godnatt. Älskar honom <3

Puss
Mikaela.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: