Niklas följer också med :D

haha. a fia, Fredrik heter MAttias i andra namn xD och det är du som är lättskrämd, inte jag som är dum (A)

denna dag har jag sovit bort totalt. sen hem till mamma och pappa och äta middag med fredrik. diskuterade husvagnsköp också. funderar på att köpa det ju. haha.   sen hästanra och har nyss precis städat. ska ner på jobbet snart och lämna Fredriks tvätt. och min också fan. så får han tvätta det åt mig., matlådan ska han också ha så får lämna den. sen blir det hem och kanske försöka sova till en bra film.

btw, Nilkas följer också med till leksand. för dem som inte vet så är det Fredriks bror. :)

nu ska jag dra. ha en bra dag.
puss.

Postat av: fia

jo du e dum!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-20 @ 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: