15 Mars. Ny kattunge?

Hejsan!
Vart inge Tirk idag. Fredrik kom med förslag att han jag och mamma skulle rida dut istället så det gjorde vi. Mama på Sushi jag på Erland och Fredrik på Tarzan. efter när vi va hemma tog jag Sushi och red ut själv för tt hon behövdes rida lite mer seriöst och det gick jätte bra. Släppte henne idag och hon bara flög fram det äör en sån underbar känlsa jag bara älskar det <3

senare så åkte vi till Lena och hämtade hästmaat, jag och Fredrik kom överens om att vi ska ta hem Olgas syster så att Olga slipper vara själv hemma hos oss så slipper mamma henne också xD så då blir systarna katt hemflyttade till oss. Olgas syster är skit liten om man gemför med olga. skuumt.

nu snart så ska vi äta mat och sen blir vi hem skjutsade. då ska vi vika kläder som är mindre roligt. =/ Flisa och Fritz mina vackra hundar följer också med hem idag så vi får lite sällskap, Jag älskar dem <3
nu ska jag dra ut och röka, ha det så bra alla människor.
Bye.

Sushi och Tarzan <3

vackra..
Erland <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: