19 Maj. mycket i skolan

Hello.
är så jäbla mycket i skolan just nu så man blir less. plugg plugg plugg hela tiden. menmen, inte länge kvar nu iallafall. men måste försöka hitta nå mer jobb... inte lätt i dessa tider. förövrigt så sov jag hemma hos mamma och pappa inatt. pappa skjutsade hem mig hit typ 23:30 igår, kände för att komma till dem ett tag. ikväll får vi se hur det blir. varit i lägenheten men är hemma hos mor och far nu och väntar på att jessica och martin ska komma och fika såhär på kvällskvisten. sover kanske här åker kanske hem. vet ej en? ganska skönt att vara här.

och så saknar jag min lilla flicka Sushi maruski. tur ärvell den att man har Erland och Tarzan hemma som fyller mig med kärlek hundra gånger om. och på torsdag åker vi och hämtar lill Malte. SAKNAR HONOM <3
Nu ska jag dra. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: