hundarna <3

lite fakta om mina vovvar. har tyvärr inga bilder på denna data på den som är längst ner. (pysen) och kan bara säga att jag äslkar dessa vovvar över hela mitt hjärta <3 



(Lakramåsas hennisi) - Fritz/Fritte
yorkshireterrier
8 år gammal.
ägarskap: Mikaela Göthland

Världens kaxigaste litenherre på 1,5 kg. ett riktigt litet ego. men har charm för tusen tror han är en stor herre. men ändå feeg. gubb rädd och halv blind. hund med 9 liv. pågrund av allt han varit med om borde han vara död. en kämpare



(Akribris Flisa) - Flisa
yorkshireterrier
5 år gammal
ägaskap: Mikaela Göthland

världens snällaste fia, bastant tjej på 4,2 kg. hur glad och cool som helst kompis med alla hon möter på, människor som hundar. kan vara lite feg vid höga djur och snabba rörelser, sådan mamma sådan dotter. hon med en personlighet upp till månen. alla som träffat henne har gillat henne. funderar på att ta valpar på henne. men avaktar då hon förra vecka fick opereras för dom hittade en tumör under ögat. knepit ställe. hoppas på flisas bästa. hon är hur snäll som helst. 



(Akribis Chilina) - Chilina
Chihuahua
13 år
Ägarskap: Mikaela Göthland

en satmara.. haha nej men det är verkligen mammas fia. bara mamma existerar när hon är hemma. vi andra duger då mor inte är där. fostrar alla andra, kom till oss när hon var 7 år och fick då lära sig att gå i trappa bli rumsren och vara själv, kämpit men det gick sedan galant. så fort man sätter sig hemma hos oss kan jag lova att demma dam kommer och vill upp. 



(digolose eros) - Knut/Knutte
Dvärgschnauzer
13 år
ägarskap: Carina Göthland

Världens snällaste jag någonsin träffat tror jag? också mammas pojke, men alla andra går också bra. specill herre. han ser vilka som ej är hundmänniskor. dom går han inte fram till. skullre aldrig bita och har kolla på hela familjen, en tjockis med mycket kärlek. och som älskar frukost osten allra mest. lyssnar på tilltalet "fetto" och det säger vell det mesta? HAN GILLAR MAT. 



(newton Jonson) - Malte
Griffon belge
10v 
ägarskap: Carina Göthland

En herre jag inte vet någonting om. men har höga förväntningar på honom. ska troligtvis bli en utställningsherre och som jag också vill träna lite agillity med. en Herre ni kommer nog höra mycket om i framtiden. 


((((( INGEN BILD)))))

(Schnauzertorpets Pörcy) - Pysen
Dvärgschnauzer
10 år
ägarskap: Tony Göthland

han är en dryg herre som inte alltid lyssnar. bor numera hemma hos farmor och farfar då han är en ensamhund. blir avensjuk om man klappar en båtmotor så gick inte att ha honom bo med en massa andra hundar. hur mycket energi som helst, och även om jag nu börjar bli lite stel å dan med åldern så kan jag säga  att han är smidigare nu en vad knutte någonsin varit. alltid lika glad och går man förbi huset där han bor och ropar pysen köänner han igen en och skäller tills man kommer. ganska roligt att retas med farmor och farffar ibland ;) han älskar de flesta människor han stäter på eller snarare alla. charmtroll. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: