28 september 2009. min klumpiga pojkvän

Hello!
Blir inte så mycket skriva just nu. har ju ingenting att skriva om. haha.

finns bara en nyhet och det är vell det att jag och Fredrik ska åka till stockholm imorgon och titta på när Max spelar. det ser jag fram emot. Fredrik min kära ska med. och så hände det roliga. fick sms av Bella som ville att jag imorgon skulle med ut på krogen i stockholm. det kan jag självklart sa det till fredrik och han skulle pråmt med, inte stanna hemma för hans del eller, aldrig. så ringer jag min mamma och då säger hon att bella hade tänk sig en gayklubb. så jag skrattade självklart kan det bli roligare? finns inte trevligare folk. men fredrik kanske inte uppskattade det lika väl och började snacka om att han inte hade pengar,. men som han sa innan så kommer jag att tvinga med honom.  så imorgon får jag se det jag aldrig trodde att jag skulle få se, min käraste pojkvän på en gayklubb. det ser jag fram emot.

om några dagar fyller jag år, och Fredrik vräkte ur sig på vägen hem att det var skönt att datan var klar betald. sen ångrade han sig plötsligt. tack för den presenten älskling. det är uppskattande att få en sådan. hha. men aldrig har jag inte vetat i förväg vad jag ska få av honom. han har försagt sig varje gång. förutom en gång når j ag fick blombud. men sov så fredrik fick hämta dem.

puss på min klumpiga karl,

den 15 oktober åker jag, mamma, Fredrik och pappa till Marocko. inte varit där på 2 år så det är dags igen.
puss på mitt kära land.

ha det bra alla människor.
puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: