8 september. Älskar min Margit. <3

Hejsan.
idag vaknade jag tidigt. har duschat och fixat och till och med ätit frukost. eftersom jag och Fredrik köpte mat igår. jag har varit på promenad med Margit också. det var mysigt att komma ut en sväng. just nu försöker jag tjata på jessica som ska komma hit med Bea. men hon är lite vrång. får tjata vidare.

ikväll far jag nog hem till mamma. hon skulle göra blåbärs paj och bjuda oss på jummi.
haha. fan va jag låter gammal. men så är läget. ska börja träna snart också. börjar bli dags.
vill tappa mina 20 kg som jag gått upp. komma i form igen.


Saknar Tarzan
Saknar Sushi
Saknar Erland
Saknar Knutte

vila i frid i himlen, Knutte och Tarzan. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: