9 september. 2009. Fredrik my love <3

Hejsan,
idag vaknade jag av att cattis ringde. ska ut och köra budbil inatt, början kl 00:30 och slutar kanske 03:00 eller 04:00. och början jobba på petrolia kl 06:00 och slutar 14:00. kommer bli rätt jobbigt eller vad sägs? 13 och en halv timme.

idag åkte jag och fredrik till örbyhus med Malte  och Margit och visade familjen. och så lekte dem med alfons. det är emmas och mattes hund. dem hade mycket roligt. tycker om att se dem ha så kul.
sen hem till mamma och lämna dem. första natten utan min Margit då jag jobbar så mycket och fredrik skulle få en natt fri.

sen när vi kom hem skulle jag sova men så blidda det inte för vi hade så roligt och jag har fått en rad skratt attacker.

men nu ska jag titta på män som hatar kvinnor och försöka vila en sväng för att sen duscha och åka och jobba.
bläääää.

ha det bra alla människor.
puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: