dagen med fullt upp.

ne ursh vilken dålig stil... -.-

Min dag har varit underbar. klev upp tidigt imorse och mådde mycket dåligt och var illamående till tusen. men det gick över. sen kl 09:00 åkte jag till sökajobb  grejen och kl 10:00 var jag och mamma på hundkurs med Malte och Margit. Det var jätte roligt. sen skynda hem och duscha för då vart det stan med Jessica. åh så underbart att få träffa henne det var så länge sedan. har köpt lite kläder och skor. DET GILLAS! men Fredrik tycker jag köpte en as ful klänning, och vet ni? Det tyckte jag också! HAha.

sen möttes man av gubben vid tåget vi åkte hem till mamma och pappa, rastade alla hundarna och sen åkte vi och stor handlade, nu finns det en massa massa mat, skönt skönt. nu ska jag sätta min för första gången idag och ta det lugnt! ha en bra kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: