grymma namn.

jag inser bara mer och mer hur fejk allt är. blir så arg innombords. men men räkna inte med mig i framtiden.



Just nu har jag extreemt tråkigt.,, väntar å att fredrik ska komma hem så att jag har någon att prata med om krama om. ska hem till mor och far och vara hundvakt åt 5 hundar och min egen eftersom att dem åkt till stan och jag vill inte att valparna ska vara själv när hela drösen är där. idag har min "HEJ JAG SAKNAR MINA  HÄSTAR JÄTTE MYCKET" lugnat ner sig. klart jag saknar dem massor en det går upp och ner i perioder från hur mycket.


funderar på om jag ska anmäla Margit eller inte till utställningen? börjar ju bli bråttom eftersom det är snart. På tisdag börjar min och mammas kurs med Margit och Malte. Det ska bli så roligt att se hur det går. tror det kommer bli toppen.

tror jag ska döpa min valp till Barboro, vad sägs om det? Margit och Barbro. Haha stackara smina hundar som får så grymma namn. tro inte att jag ska döpa mitt barn till någonting sånt när det är dags för det. dem grymma namnen är bara hund namn.



gammal bild på mig och min älskade.


gammal bild<3


jag saknar Fredriks hår :/ <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: