så känner jag.

Stjärtskottet blir värre. Går som en gubbe på 100 år. . . Hoppas verkligen att det går över. kan enbart ligga för att det inte ska göra ont och är ständig beroende av Fredrik när jag råkat sätta mig på backen då jag inte kommer upp eller sätter mig och lägger benen fel. Då får han lyfta upp mig xD

Sanningen är den att jag verkligen vill ha barn. Jag är så glad att jag ska få det också. Vi har försökt en längre tid med att skaffa det också. Nu är lyckan frammer efter ett tidigt missfall och många försök. JAG ÄR JU GRAVID IGEN!
Men jag ser inte fram emot att vara gravid och har ALDRIG gjort det. har varit gravid fyra gånger och har alltid mått grymt dåligt. därför gillar jag inte läget. Jag mår dåligt, har problem med maten och typ alla lukter i min vardag. Det hindrar mig från att ens kunna gå i köket och belastar Fredrik mycket då han får hela ansvaret för mat och sådant. Han har fått tagit åt sig mycket på senare tid då jag haft problem. När man inte ens kan böja sig ner efter sin egen hund för att då kommer jag inte upp igen. Det är ju inge roligt. och att bli stor och otymplig och inte ens komma i sina kläder är ju heller ingen hitt. Jag tycker absolut det är värt det för min lilla bebis där inne. Men jag älskar det inte och kommer ALDRIG att göra det. Vissa tycker det är underbart men inte jag. Man behöver inte vara en sämre person för det :)


Som jag känt i hela mitt liv och fortfarande känner är att jag bara vill ha ett barn så kanske bara behöver gå igenom detta en gång. Mitt beslut om detta kan ju absolut ändras senare kanske jag vill ha 7 st till. Men det tror jag knappast. Det får tiden utesluta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: