Gullisarna.

En hemsk morgon efter en hemsk natt. Sovit som en kratta då det var alldeles för många hundar i sängen. Och Malte är tydligen inte van med att någon gr upp på toa mitt i nätterna. Han flög upp för att titta läget och vile inte alls sova. Han låg och busa och sparkade mig i ryggen istället. Märks att dem har helt andra sovrutiner än vi. Men mysigt var det iallafall.

Morgon promenaden var inte heller dunder. Jag brukar vara bortskämt och få sova lite extra. Men idag vart jag tvungen att följa med. Dessutom med koppel. Det vart bara trassel av allt. Men nu är vi inne igen och dem härjar och river för fullt. Gullisarna.

För min del blir det te i soffan och leta upp nå bra på tv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: