Sista julklappen

Idag eller snarare igår vaknade jag as tidigt och kunde inte somna om. Åkte med Lelle och mamma med Flisa till veterinären. Ingenting jag vill skriva mer om nu =/ Efter det vart det valbo och inhandla den sista julklappen. SKÖNT. sen hittade vi en fin åkpåse till bebbe. Bara skötbord och bilbarnstol kvar nu.

Efter det somnade jag och sov lite för länge så att sova nu kommer bli en omöjlighet. Fick något ryck och städade lägenheten. Blev klar nu. Nu ska jag dusch aoch försöka sova därefter. Jag sover som en kratta nu för tiden. SKIT TRIST!!!

Imorgon är det julafton och jag ser inte fram emot det. Tycker inte julafton är speciellt roligt. Kanske blir det senare i livet när vi har en liten bebbe. För mig är det barnens dag och detta är den sista julaftonen som jag får vara barn. Dessutom skulle Jag och Fredrik ha fått våran bebbe imorgon. Eller ja hade BF på julafton. Känns inte super härligt att behöva gå yttligare 1.5 månad. MEN BARA ATT STÅ UT!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: